Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

שיקום הפה בסריקה ממוחשבת

שיקום הפה בסריקה ממוחשבת

זה לא דמיון זה מציאות!

שנארט, רפואת שיניים מתקדמת, אינה מפסיקה לנוע קדימה, היא יודעת לנצל כל טכניקה חדשה בתחום הטכנולוגי או הרפואי לרווחת מטופליה. עולם המחשבים צובר תאוצה מיום ליום, והוא בא לעזרת רפואת השיניים בצורה מאד משמעותית.

בשנארט יודעים לעשות בו שימוש מושכל, לטובת הלקוחות המרויחים טיפול מושלם.

מתי משתמשים בסריקה והדמיה ממוחשבת?

אמנם הדמיה רגילה תמיד היתה חלק מרפואת השיניים, כחלק מהרפואה בכלל. עם ההתפתחות בשנים האחרונות עושים שימוש בהדמיה ממוחשבת, אשר מדייקת הרבה יותר את הטיפול, בעיקר כאשר מדובר בניתוח שתלים או הרמת סינוסים.

בתהליך של שיקום הפה, תהליך סריקה והדמיה ממוחשבת, עשו ממש מהפך. הם הפכו את הטיפול לפשטני הרבה יותר, עם פחות סיבוכים ויותר דיוק במהלך העבודה. בעזרת הצילום הממוחשב אפשר למדוד בצורה מדויקת את העצם שבתוך הלסת, אליה יחוברו השתלים בצורה מקסימלית, כי למעשה סוד ההצלחה של שתלים הם הדיוק בעבודה.

סריקה והדמיה ממוחשבת נותנים תמונה אמיתית של מצב העצם וגם הסוג והאיכות: האם העצם חזקה דיה, היא אינה מתפוררת? כי שתל שיוכנס לתוך עצם חלשה לא תחזיק מעמד במשך הזמן, וחבל להשקיע כסף ומאמץ בעבודה לשוא.

סריקה והדמיה ממוחשבת מאפשרים לרופא השיניים לשלוט בצילום בצורה עצמאית ולהגדיל כל פינה ומקום שהוא רוצה לבחון יותר בקפדנות. תוכנות המחשב המשוכללות מאפשרות לו לעשות בצילום שימוש רב גוני כדי לנצל את המדע להצלחת הטיפול.

תודות לביצוע סריקה והדמיה ממוחשבת של שיניים כהכנה לשתלים, מכין הרופא לפני הטיפול תוכנית מדויקת וקפדנית. גם ביצוע ההזמנה של השתלים בהם ישתמשו בטיפול, נעשה באמצעות המחשב. ההזמנה לא מתבצעת באופן ידני אלא על פי הידע שנקלט בסריקה. כך מקבל הלקוח את השתל שלו שיוצר במיוחד עבורו בדיוק מושלם.

מרפאת שיניים מתקדמת כמו שנארט לא שוקטת על השמרים, הם כל הזמן נשארים מעודכנים כדי להתפתח בתחום. כל מה שיכול לסייע לרווחת המטופלים, מגויס למשימה. התוצאה הסופית מדברת בעד עצמה.

כדאי גם לכם לבדוק את זה, אנחנו כאן בשנארט בטוחים בהצלחה!

אנו קשובים לכל פנייה

אנו קשובים לכל פנייה

להתכתבות
לפנות אלינו
Scan the code
אנו קשובים לכל פנייה
דילוג לתוכן