Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

שיקום הפה בשיטה ממוחשבת

שיקום הפה בשיטה ממוחשבת

מעלות השיטה

השתלות ושיקום של שיניים חסרות, הם תהליך מורכב שלא מבצעים אותו כלאחר יד. על הרופא לבדוק את מצב הפה של המטופל ולהכין את הפריטים הדנטליים בדיוק מרבי. אם הוא לא ידייק, ויהיו טעויות במהלך הטיפול, ייגרם למטופל אי נוחות וסבל ולפעמים אפילו נזק מיותר.
שיקום הפה בשיטה ממוחשבת, היא התשובה הניצחת לבעיה כזו. כך, ורק כך אפשר להגיע לדיוק מקסימלי והצלחה במהלך השיקום.

אצלנו, במרפאת שיניים שנארט, אנו מודעים ליתרונות השיטה ומבצעים שיקום הפה בשיטה ממוחשבת לרווחת המטופלים. כך הם זוכים לטיפול מקצועי מיומן עם הצלחה מובטחת.

כיצד זה מתבצע?

המטופל עובר צילום CT הנותן תמונה מלאה של מצב הלסת, מה מקומו של העצם, כמה עצם יש, מה גודלו ומה רוחבו. נתונים אלה הם הראשוניים כדי לבנות תכנית שיקומית לפה.
לאחר שהצילום מוכן, ניגש הרופא אל תכנית שיקום הפה בצורה ממוחשבת: הוא בונה מעין תכנית השתלה במחשב, עדיין לא באופן פיזי. התוכנה הייחודית מסייעת לו לתכנן את התהליך בדייקנות. מה יהיו מספר השתלים שיקבעו בלסת? היכן הם ימוקמו בדיוק? מה יהיו הזויות שלהם? ואיך הם יעמדו בצורתם הסופית?
לאחר שהתוכנית בנויה ומבוקרת, אפשר לשלוח את הנתונים לעיבוד במעבדה. כאשר הכל רשום בקפדנות אין כמעט מקרים של סטיה או חריגה. במעבדת השיניים מבצעים את התכנית בדיוק כפי שתכנן הרופא במחשב, וכך מקבל המטופל את השתלים שלו שנבנו בדיוק מרבי.
זה עוד לא הכל: שיקום הפה בשיטה ממוחשבת מאפשרת לרופא לבצע חורים בסד אותו מלביש המטופל על הלסת, והחורים הללו מדויקים ומתאימים לשתלים שהוא יקבל בהמשך.
כל הטיפול מתבצע בצמידות לתוכנת המחשב וכך נמנעים טעויות ואי נעימויות שהיו עד כה מנת חלקם של המטופלים.
אין ספק כי מדובר בקפיצת דרך משמעותית ברפואת השיניים ובשיקום הפה בכלל. מלבד הדיוק והנוחות, מדובר גם בתהליך שהתקצר מאד. השתלים מגיעים מותאמים ישירות אל הפציינט, בלי עומס של מדידות חוזרות ונשנות עם ביקורים חוזרים. ואפשר ביום אחד לחסוך זמן יקר וכאבים.
רוצים לשמוע עוד על שיקום הפה בשיטה ממוחשבת? יש לנו בשנארט מה לחדש לכם!

טיפול שורש ממוחשב – גם המחשב נרתם להצלחה!

טיפול שורש נחשב אמנם לטיפול שגרתי במהלך הביקורים אצל רופא השיניים, אך מטופלים שעברו אותו בכשלון ידעו לספר על סבל מיותר. קורה לא פעם שטיפול שורש נכשל, והדבר גורם אי נעימות רבה וסיכון של אובדן השן. הפתרון העדכני במיותר הוא טיפול שורש ממוחשב.

הסיבות לכשלון

טיפולי שורש הם תהליך מורכב הדורש מיומנות מצד הרופא. מבחינת התהליך, מדובר בשן שנגועה עד לשורשים שלה בדלקת, ולכן על הרופא להגיע אל תוך עומק השן, אל החלק שנקרא מוך השן, לחדור לשורשים ולנקות אותם היטב.
אמנם בסיום הטיפול סותם הרופא את השן, ומסיים את הסתימה בכתר חרסינה, אולם לפעמים הסיפור לא מסתיים בזה, והטופל שב לחוש כאבים אחרי זמן מה. זה יכול לקרות מיד או לאחר זמן. פתאום צצים כאבים חדשים בשן המטופלת, והפציינט נאלץ לבקר שוב במרפאה.
מה מתגלה? השן הנגועה, לא טופלה כראוי, ולא תמיד באשמת הרופא. לפעמים השורשים היו כה דקים ומפותלים עד שהרופא לא יכול היה להגיע למקסימום ניקוי. בקצות השורשים נותרו עדיין שיירים של דלקת או זיהום, על אף שעל פני השטח הכל היה נקי. עם הזמן התפתחו החיידקים והרימו ראש. שוב הזדהם המקום, והפעם עם נזק גדול עוד יותר.
לפעמים ניסה הרופא לאתר את כל תעלות השן כדי לנקות את כולם, אך הוא פספס תעלה אחת. באותה תעלה נותרה עדיין דלקת והיא גורמת לכאבים החוזרים.

הפתרון

במרפאת שנארט התאמצו לתת מענה מושלם, ומצאו לכך פתרון: טיפול שורש ממוחשב הבודק את התהליך מראשיתו ועד סופו. בעזרת תוכנת מחשב בונים תוכנית מותאמת למטופל, המציגה את כל התעלות בפיו עם מיקומם המדויק. מבנה השורשים, מיקום התעלות וצורתם המדויקת עולה על מסך המחשב. על הרופא המבצע את טיפול השורש לבחון את התמונה היטב ולעבד תוכנית מתאימה.
בצורה זו מקטינים במינימום את הטעויות העלולות להתרחש, ומבטיחים למטופל מקסימום סיכויים להצלת השן.

לא חבל לסבול סבל מיותר? השתמשו בטכנולוגיות מתקדמות הממתינות לכם עכשיו במרפאת שנארט!

אנו קשובים לכל פנייה

אנו קשובים לכל פנייה

להתכתבות
לפנות אלינו
Scan the code
אנו קשובים לכל פנייה
דילוג לתוכן