Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

השלמת שן שבורה

השלמת שן שבורה

השלמת שן שבורה עושים רק בשנארט!

לכל אדם רביעי בערך, נשברת שן במהך החיים. לעיתים ניתן לחבר מחדש את השן השבורה, אם הטיפול מתבצע באופן מיידי, ואם הוא מתאפשר. אולם במרבית המקרים יש צורך בהשלמת שן שבורה. במרפאת שנארט מבצעים טיפולי השלמת שן שבורה בכל השיטות, בהתאמה אישית למצב השן ולצרכים האישיים.

 השלמת שן שבורה

השלמת שן שבורה נעשית באחת מ-3 שיטות: קומפוזיט, ציפוי חרסינה או כתר חרסינה. כאשר שן נשברת רק באזור כותרת השן, ואין שופ פגיעה במוך השן, ניתן להשלים את השן השבורה באמצעות קומפוזיט – חומר אשר דומה לצבע השן ומשלים אותה היטב. באותו מצב ניתן גם להשתמש בציפוי חרסינה להשלמת שן שבורה. ציפוי חרסינה יקר יותר מקומפוזיט, אך הוא גם עמיד יותר ואסטטי יותר, ולמעשה לאחר ציפוי חרסינה, לא ניתן כלל לזהות שהשן נשברה אי פעם. אם נגרם לשן נזק משמעותי יותר, אין מנוס מהשלמת שן שבורה באמצעות כתר חרסינה. במקרה זה מבצעים טיפול שורש, ומכינים כתר חרסינה איכותי אשר מתלבש על השן ומשקם אותה.

השלמת שן שבורה – המיומנות

חשוב לדעת, שתהליך של השלמת שן שבורה, במיוחד על ידי ציפוי חרסינה או כתר חרסינה, דורש עבודה מדויקת, ומיומנות גבוהה של רופא השיניים. לכן, כאשר נשברת שן, וניגשים לתקן אותה, חשוב לבחור במרפאת שיניים איכותית ומקצועית, שתיתן מענה מלא לטיפול, על מנת שלא ייווצר חוסר אסטטיקה בשן המשופצת, שהכתר יונח בצורה נכונה ולא יגרום לבעיות, וכן הלאה. מרפאה כזו היא מרפאת שנארט.

מרפאת שנארט

מרפאת שנארט, כשמה כן היא, יוצרת עבודות אומנות של ממש בשיניים. רופאי השיניים בשנארט הם רופאים מיומנים ומנוסים, והם מבצעים השלמת שן שבורה במהירות וביעילות, על מנת שתוכלו לחזור לשגרה בהתאם, ולהיראות כאילו מעולם לא נשברה אצלכם שן. בשנארט תקבלו את הטיפול המסור ביותר במקביל לטיפול המקצועי ביותר, בזכות צוות הרופאים המדהים שלנו ותודעת השירות הגבוהה.

מעוניינים בהשלמת שן שבורה? בואו בהקדם לשנארט ותקבלו טיפול מסור ומקצועי שיחזיר לכם את המראה המושלם של הפה.

אנו קשובים לכל פנייה

אנו קשובים לכל פנייה

להתכתבות
לפנות אלינו
Scan the code
אנו קשובים לכל פנייה
דילוג לתוכן