Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

השתלות שיניים ביום אחד

השתלות שיניים ביום אחד!

יום אחד – והכל מאחורינו!

למי יש זמן בימינו להתחיל טיפול שיניים ארוך ומורכב? אנו כל כך עסוקים באלף ואחד מטלות, שטיפול שיניים זה הדבר שנדחה ונדחה עד אין סוף. כך ממשיכים לסבול, והזמן החולף לא מיטיב עם אף אחד.
לשנארט, מרפאת השיניים המתקדמת ביותר יש מה להציע: השתלות שיניים ביום אחד, בשיטה חדשנית ומוכחת ע”י טובי הרופאים. מומלץ!

 תהליך ארוך

עצם הידיעה כי הפה זקוק להשתלת שיניים גורמת למטופלים אי נוחות. הם יודעים שיהיה עליהם לעבור תהליך ארוך של השקעת זמן, כסף וכוחות ולכן נוטים לדחות את המשימה לזמן בלתי ידוע. אף אחד לא אוהב לבקר אצל רופא השיניים, בלשון המעטה, ובמיוחד כאשר מדובר בטיפול מורכב כמו השתלה.
בלית ברירה אנשים המתינו עד בוש, וכשהגיעו מים עד נפש קבעו את התור המיוחל. אז החל תהליך ארוך ומייגע של השתלה שנעשתה בשלבים מתישים וממושכים.
הביקורים היו רבים, הביקורות החוזרות ונשנות היו מעייפים מאד. שלא נדבר על תהליך ההחלמה הארוך, שדרש הרבה סבלנות עם אורך רוח.
ימי עבודה רבים הלכו לאיבוד, אנשים שלמו בנכס יקר אף יותר מכסף – הזמן הפרטי שלהם.

ההקלה הגדולה

פתאום בבת אחת פרצה בשורה טובה לציבור: מרפאת שנארט מבצעת השתלת שיניים ביום אחד והכל כבר לא מה שהיה. פשוט קובעים תור לטיפול (לאחר ביקורת וקבלת החלטה), ובביקור חד פעמי יוצאים עם שיניים חדשות. כן. כל סיפור ההשתלה הסתיים. בצורה כזו נחסכים המון ימי עבודה שלא נדבר על כאב מיותר. הטיפול מהיר, וגם משך ההחלמה התקצר בהרבה.
אפשר לסכם ולומר כי השתלות שיניים ביום אחד מעניקה שיפור עצום באיכות החיים לכל המטופלים שעוברים השתלה. גם אנשים הסובלים מחרדה מטיפול שיניים מדווחים על הקלה גדולה עקב השינוי האדיר. חסל סדר טיפול ממושך וכואב שאין לו התחלה ואין לו סוף, כך, בקלות מקבלים שיניים חדשות במינימום זמן ומינימום סבל, ומה צריך יותר מזה?

גם אתם זקוקים להשתלת שיניים? חבל על כל יום שעובר! פנו לשנארט כבר עכשיו, וקבלו הצעה קוסמת!

אנו קשובים לכל פנייה

אנו קשובים לכל פנייה

להתכתבות
לפנות אלינו
Scan the code
אנו קשובים לכל פנייה
דילוג לתוכן