Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

השתלה ללא קידוח וללא פתיחת חניכיים

העמסה מיידית של שתלים

הסוף לקידוחים המאיימים! השתלת שיניים בלייזר ובלא חתכים!

רעש המקדחה גורם לאנשים רבים להתרחק ממרפאת השיניים ולפחד תמידי. אם עד היום לא היה מנוס, ואנשים ידעו שמקדחה ומרפאת שיניים הולכים יחד תמיד, הרי שהיום השתנו הדברים.
מרפאת שיניים שנארט מציעה את הדור החדש של טיפולי שיניים בתחום ההשתלה: השתלה ללא קידוח וללא פתיחת חניכיים, הרבה יותר קל והרבה יותר פשוט כפי שזה נשמע.

 הסוד המקצועי

צוות הרופאים במרפאת שיניים שנארט מודעים היטב לסבל העובר על מטופלים העוברים השתלות שיניים. הטיפול המסורתי הכולל ביצוע חתכים מרובים בחניכיים, קידוחים ודימומים רבים, אינם נעימים בלשון המעטה. הם עושים הכל על מנת לאפשר טיפול יעיל ונוח יותר, כזה שיהיה ידידותי למטופל ויחסוך ממנו סבל וכאב.

כיצד זה מתבצע?

במקרים בהם הדבר מתאפשר משתמשים בקרני לייזר להשתלה דנטלית. השימוש בלייזר נמצא בפיתוח והוא לא מתאים לכל שלבי ההשתלה, אך השילוב שלו כבר נעשה היום במהלך הטיפול וחוסך הרבה כאב ומאמץ.
יתרונות הלייזר בכך שהוא יכול להחליף את כאב הקידוח והחיתוך. הלייזר הוא בעצם קרן אור חזקה שאפשר לדייק אתו הרבה יותר מאשר בשיטה ידנית. הוא יכול להגיע במדויק למקום שאליו הרופא מכוון אותו, ולעשות את החיתוך הנכון. בלי סכינים מחודדים, ובלי פחד נלווה.
גם הדימום כתוצאה מכך מתקטן בהרבה. החיתוך נעשה בעדינות ועם פחות טראומה ללסת. בזמן שהלייזר מבצעת את החיתוך היא עושה שני דברים בעת ובעונה אחת: היא גם מלחימה את המקום כדי שכלי הדם ייסגרו באופן מיידי.
חשבו רק על התפרים הרבים שהיה צריך מטופל לעבור כדי לסגור חתך קיים. עם קרן לייזר התפרים נחסכים ושוב מדובר בסבל מיותר.
לחוששים בינינו כדאי לדעת כי השתלה ללא קידוח וללא פתיחת חניכיים אין בה סיכון מיותר. לא. אין זו קרינה כמו של קרני רנטגן כפי שאנשים נוטים לחשוב. מדובר בקרן בטוחה מבחינה רפואית שלא גורמת נזק למטופל.

השתלה ללא קידוח וללא פתיחת חניכיים? היום זה אפשרי. פנו למרפאת שנארט וקבלו הסבר מפורט.

אנו קשובים לכל פנייה

אנו קשובים לכל פנייה

להתכתבות
לפנות אלינו
Scan the code
אנו קשובים לכל פנייה
דילוג לתוכן