Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

טיפול ללא זריקה וללא מחט? אפשר גם אפשר!

חרדה מפני רופאי שיניים הם תופעה מוכרת, והרבה אנשים נמנעים מלגשת לטיפול רק בגללה. זה לא קשור רק לילדים, ואפילו מבוגרים רבים סובלים ממנה. אולי הם גוררים את הפחד מגיל קטן, אבל מה שבטוח זה שהם לא מסוגלים להשתחרר בגללה.
מעתה, לא עוד!
שנארט – רפואת השיניים המתקדמת הביאה את הבשורה.

 הבשורה הטובה

תפגשו את האנשים הללו סובלים מכאבים, מתפתלים מיסורים ואינם מסוגלים ללכת לרופא שיניים. הפה שלהם כבר במצב גרוע, מלא חורים עד השורשים, השיניים מגיעים אפילו למצב של נזק בלתי הפיך, ואולי אפילו הם עלולים לאבד אותם, אבל כל פעם שהם מעיזים לעלות בדעתם להזמין תור ולעשות משהו אחת ולתמיד, שב הפחד ולופת אותם באחת.
כך הם בינתיים לא עושים דבר.
אחד הדברים המרתיעים אותם בכל מה שקשור אל רופא השיניים – הוא זריקת ההרדמה. הזריקה, המחט, והחשש מפניה יוצרים את ראשיתה של הפאניקה.
מסתבר שיש אפשרות לבצע טיפול ללא זריקה וללא מחט. כן. בשנארט הוכחנו שאנחנו שהם יכולים לעשות את זה! כיצד?
בעזרת שכלול מתקדם ותודות להתפתחות הטכנולוגית המואצת, ביכולתנו לבצע טיפול ללא זריקה וללא מחט, כאשר כמעט כל טיפולי השיניים המורכבים נכללים בקטגוריה הזו.

זריקת הרדמה

כל רופא שיניים אשר ניגש לבצע טיפול בפה, מתחיל בדרך כלל עם זריקת ההרדמה. בין אם עליו לבצע סתימה רגילה או סתימת שורש הוא חייב להרדים את המקום כדי לגרום לאלחוש של תחושת הכאב. בלי זריקת ההרדמה קשה מאד לעמוד מפני הסבל שבטיפול. החולה יחוש אי נוחות רבה ולפעמים הכאב אפילו בלתי נסבל.
הכאב של זריקת הרדמה נחשבת לכאב קל מאד ומדובר במחט דקה ביותר, גם היעילות שלה לא מוטלת בספק, אם זאת היא עדיין מרתיעה אנשים מלהתחיל לטפל, וחבל.
אנחנו בשנארט זיהינו את הפחד ויצרנו מודל חדש של אלחוש מקומי – חומר הרדמה שמשפיע על העצבים במקום אך הוא ניתן בצורה אחרת ולא בזריקה כואבת.

הלאה פחד, הלאה חשש. פנו לשנארט לטפל בשיניכם בשיא הבטחון וההנאה!

להתכתבות
לפנות אלינו
Scan the code
אנו קשובים לכל פנייה
דילוג לתוכן