Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

כמה נפלא לחייך אל העולם עם שיניים לבנות ובריאות!

השיניים הם פריט כה משמעותי, שאם הן אינן לבנות, הן משפיעות על כל הפנים. שיניים לבנות וצחורות מאירות את ההבעה, ויוצרות לאדם מראה צעיר ורענן.
לפניכם מידע קצר על הלבנת שיניים, עם טיפים איך לשמור עליהן לבנות לאורך זמן.

הלבנת שיניים מקצועית

לא נעים לחייך עם שיניים צהובות, יש אנשים שהשיניים שלהם מוכתמות כל כך שהם פשוט מתביישים לצאת לרחוב. כל ההערכה העצמית שלה נפגמת בגלל צבע השיניים, נס שאפשר בטיפול מוצלח להביא לפתרון הבעיה.
במרפאת שיניים שנארט אנו מבצעים הלבנת שיניים מקצועית ומוצלחת. בעזרת חומרים מתאימים אנחנו מצליחים להוציא מכל סוג שיניים את המיטב. חשוב לנו שתגיעו לפני כן לקבל הדרכה ויעוץ, משום שלכל אדם מתאים סוג אחר של הלבנת שיניים ולא תמיד משתמשים באותם תכשירים בדיוק. צוות המרפאה יבדוק את הסיבות להכתמת השיניים, ובהתאם לכך מה יביא להלבנתן. הוא גם יוודא איזה טיפול בדיוק יתאים לאדם הספציפי כדי שהנאתו מן הטיפול יהיה מושלם.
חשוב לנו גם להבטיח לכם תוצאות לאורך זמן. שיניים לבנות הן נפלאות אבל שישארו כך גם…

קצת טיפים…

אם יש ביניכם מעשנים כדאי שתדעו כי עישון הוא אחד הגורמים הדומיננטיים ביותר להפיכת השיניים לצהובות. שתיה מרובה של קפה, חוסר ניקוי ושמירת הגינה של הפה, מדרדרים אף הם את צבען.
וזה לא הכל: תזונה נכונה תורמת אף היא להלבנת שיניים, הכוונה לתזונה הכוללת ירקות שאין בהם עמילן (כמו תפוחי אדמה), מה שיותר מינרלים וסידן.
בכלל, שיניים לבנות זה הרבה יותר מיופי, הן סימן מובהק לשיניים בריאות שאין בהם עששת ושהן אינן נגועות בדלקת חניכיים.
השאלה היא רק, איך עושים את זה?
אם גיליתם שיניים צהובות מדי או חומות-אפורות, כדאי לשקול הלבנת שיניים במרפאת שנארט. כי הלבנת שיניים היא המקצועיות שלנו, וכדאי לבקר ולהציץ בתמונות של “לפני” ו”אחרי” כדי להבין איך נראות שיניים שעברו הלבנת שיניים מוצלחת.
רוצים גם אתם להנות מחיוך מאיר עם מקסימום בריאות? בשנארט מצפה לכם צוות מנוסה עם יעוץ מקצועי בכל מה שקשור לתחום.

להתכתבות
לפנות אלינו
Scan the code
אנו קשובים לכל פנייה
דילוג לתוכן