Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

שיטות אסתטיות ליישור שיניים עם סדים שקופים

שיטות אסתטיות ליישור שיניים / סדים שקופים

שיטות אסתטיות ליישור שיניים? תענוג של ממש!

הרבה מן האנשים הזקוקים ליישור שיניים נמנעים לעשות זאת בגלל המראה החיצוני. לא נעים להסתובב עם קוביות אפורות הדבוקות זו לזו בשורה ובולטות עם כל דיבור או שיחה. לאחרונה החלה להתפתח תופעה בה אנשים מבוגרים רוצים אף הם לבצע יישור שיניים וחשוב להם שהדבר לא יבלוט.
סדים שקופים הינם החידוש בתחום, ומהווים פריצת דרך ביישור שיניים. כן. נא להכיר שיטה אסתטית ליישור שיניים שאפשר לעבור אותה בלי חשש.

 נא להכיר: סדים שקופים

רפואת השיניים ובעיקר עולם האורתודונטיה צבר תאוצה מואצת בשנים האחרונות. ההתקדמות בתחום הינה מהירה מאד וחידושים רבים כובשים את השוק מיום ליום. תודות להתפתחות הטכנולוגית אפשר להגיע לתוצאות משביעות רצון.
כמו למשל, סדים שקופים.
שיטה זו היא חדשה יחסית ולא בכל מרפאות השיניים משתמשים בה. היא דורשת יותר ידע ומיומנות של רופא אורתודנט כיון שהדיוק שלה חייב להיות מושלם. אצלנו בשנארט ישנם רופאים מקצועיים ליישור שיניים והם מטפלים בהחלט בשיטה הזו, וממליצים עליה בכל פה.
הרעיון העומד מאחורי סדים שקופים הוא קשתית שקופה, לא רואים אותה כשהיא בפה והיא מותאמת בדיוק למבנה הלסת של המטופל. את הקשתית מחליפים כל שבועיים בקשתית אחרת בהתאם למבנה הלסת שהשתנה, וכך לאט לאט זזות השיניים פנימה ומקבלות צורה ישרה.
קשתית זו אינה דבוקה לשיניים כמו בשיטת הקוביות השמרנית. אפשר וגם צריך להסיר אותה בזמן של צחצוח שיניים ובזמן אכילה, והיא אינה גורמת אי נוחות או הפרעה.
שיטה אסתטית ליישור שיניים כמו סדים שקופים מתאימה לכל הגילאים, מומלץ בכל פה למבוגרים החוששים מפני טיפול יישור שיניים בגלל המראה החיצוני, או למתבגרים שרוצים להנות מפה נקי. גם בילדים אפשר לבצע טיפול כזה, והם בהחלט מצליחים לשתף פעולה בכל שלבי הטיפול.
חידוש נוסף השמור רק לשיטה זו הוא ההדמיה. אפשר לראות את ההתקדמות המוכחת בעזרת תוכנת מחשב תלת מימד הממחישה את התהליך בפה. הדבר יוצר סיפוק וגם מוטיבציה להמשיך בטיפול עד לתוצאה המובטחת.

רוצים שיניים ישרות ויפות? הצטרפו לעשרות פציינטים מרוצים שכבר נהנים מן התוצאה! קבעו תור בשנארט וקבלו החלטה נכונה!

אנו קשובים לכל פנייה

אנו קשובים לכל פנייה

להתכתבות
לפנות אלינו
Scan the code
אנו קשובים לכל פנייה
דילוג לתוכן