Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

מעבדת שיניים צמודה

מעבדת שיניים צמודה

ככה זה כשיש מעבדת שיניים קרובה וזמינה!

ברפואת שיניים תופסת מעבדת השיניים חלק חשוב ומרכזי מאד. היא זו שמספקת את החומרים לטיפולים השונים, ומבצעת את כל הכתרים והגשרים המוזמנים. מוצרים אלה צריכים זמינים ומותאמים ברמת דיוק מקסימלית, רק מעבדת שיניים צמודה כמו שיש בשנארט עם טכנאים מנוסים במקום, מבטיחה שהכל מסופק על הצד הכי טוב.

 מעבדה חדשנית

מעבדת שיניים צמודה למרפאה, היא חידוש עצום בתחום רפואת השיניים. פעם, כל הזמנה של מוצר דנטלי עבור פציינט היה מועבר בהזמנה אל מעבדת השיניים, שהיתה נמצא בריחוק מקום. רק כעבור מספר ימים ולפעמים שבועות יכול היה הפציינט להגיע כדי לקבל את שהוזמן עבורו.
התפיסה החדשה בה מעבדת שיניים צמודה למרפאה, משדרגת את המרפאה ומשפרת בהרבה תחומים את השירות ללקוח.
למשל:

01 כאשר מזמינים מוצרים עבור הלקוח, כמו כתר או מבנה, חשוב מאד שיהיה התאמה מקסימלית של המוצר לפה של הפציינט. גם מבחינת הצורה, הגודל ובעיקר הגוון המתאים. אם המעבדה רחוקה היה הפציינט צריך לבוא למדידות חוזרות ונשנות עד שהגיעו אל התוצאה הסופית. בכל פעם היו מנסים מחדש אם המוצר עונה על הדרישה, ואם לא מחזירים אותו למעבדה, וכך חוזר חלילה.
בשנארט זה לא יקרה. מעבדת שיניים צמודה עם טכנאים הכי טובים עומדים לרשות הלקוחות. כל מוצר שמוזמן יכול להיות נמדד באופן מיידי ולתקן בהתאם לצורך את הדרוש תיקון.

02 לא פעם קורה שיש צורך זריז בהזמנת שיניים זמניות. נניח שאדם נפל ואיבד שן, או במקרה אחר, הוא עבר טיפול כירורגי כמו עקירה, או הכנה לקראת שתל. אם השן החסרה נמצאת בקדמת הפה הוא עלול למצוא את עצמו עם חור מכוער שממש לא מוסיף אסטטיקה לאף אחד.
תודות לכך שיש מעבדת שיניים צמודה, יכולים הלקוחות בשנארט להנות מזמינות מיידית עם צוות טכנאים מקצועי. כאשר יש צורך בהשלמה של שיניים זמניות, אפשר לבצע את ההתאמה במקום ולצאת עם שן חליפית מוצלחת.

עכשיו גם אתם מבינים למה אנשים יוצאים ממרפאת שנארט עם חיוך ענק על הפנים. בואו והצטרפו למאות פציינטים מרוצים!

אנו קשובים לכל פנייה

אנו קשובים לכל פנייה

להתכתבות
לפנות אלינו
Scan the code
אנו קשובים לכל פנייה
דילוג לתוכן