Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

יישור שיניים בשיטה רגילה

יישור שיניים בשיטה רגילה

כבר אפשר לחייך בפה מלא!

שיניים עקומות משפיעות המראה הכללי, על ההרגשה והבטחון העצמי. חשוב להשקיע בטיפול יישור שיניים רגיל כדי להנות כל החיים מהופעה אסטטית ונעימה. גם יישור שיניים רגיל חשוב לבצע במרפאת שיניים טובה ומקצועית, כזאת שצברה ידע בתחום ותעשה את הטיפול בהצלחה מרבית.

 יישור שיניים רגיל – כל מה שרציתם לדעת

גיל – קיימת טעות באוכלוסיה הגורסת כי יישור שיניים רגיל הוא עסק מתאים לילדים ובני נוער. אנשים בטוחים כי אחרי גיל זה לא ניתן לתקן יותר פגמים במבנה הלסת והפנים, אך למעשה זה לא נכון. בשנארט מבהירים שאפשר גם אפשר לעשות יישור שיניים רגיל בכל גיל. גם מבוגרים יכולים לבצע את הטיפול ולהנות מחיוך מלא במהלך החיים.

זמן – הזמן המתאים להגיע אל רופא השיניים כדי לבדוק אם יש צורך לעשות יישור שיניים רגיל הוא בסביבות גיל תשע. עד אז השיניים עדיין עוברות שינויים כי הפה עוד לא הגיע לתחלופה מלאה. עם התקדמות הגיל רוב השיניים החלביות כבר נשרו מהפה, זה הזמן וזה המקום להבדק ולהחליט על תכנית טיפול.

רופא – חשוב לבצע יישור שיניים רגיל אצל רופא מקצועי, העובד במרפאת שיניים מתקדמת כמו שנארט. משום שבמהלך הטיפול יידרשו טיפולי משנה ויהיה צורך גם בשיננית ובטיפולים משמרים. אי אפשר להתעלם מבעיית העששת כאשר מבצעים יישור שיניים רגיל, והצלחת הטיפול תלויה בשמירה על נקיון השיניים ועל שלמותם.

האמצעים – בדרך כלל משתמשים בעת טיפול יישור שיניים רגיל במכשירים שונים בהתאם למבנה הספציפי של המטופל ולחריגה ממנה הוא סובל. זה יכול להיות פלטה רגילה נשלפת, או פלטה בשיטת האינוויזיליין. כמו כן ה”קוביות” המוכרות אותם מדביקים על השיניים כאשר ביניהם משחילים חוט ברזל שנמתח מזמן לזמן.
אנשים בוגרים ישמחו לדעת כי ניתן להדביק סמכים – אלו הקוביות שעל השיניים, גם מצידם הפנימי, כך שישארו נסתרים מאין רואה. אמנם שיטה זו יקרה יותר אך אם הם לא רוצים לחשוף את הטיפול בגלוי הם יוכלו להנות מאפשרות כזו.

רוצים לדעת עוד? התקשרו עוד היום לשנארט, וקבעו תור לטיפול אורתודנטי מוצלח!

אנו קשובים לכל פנייה

אנו קשובים לכל פנייה

להתכתבות
לפנות אלינו
Scan the code
אנו קשובים לכל פנייה
דילוג לתוכן