Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

חרדה מטיפול שיניים

חרדה מטיפולי שיניים

רופא שיניים? איזה פחד!

אם גם אתם נמנים על הפחדנים ויש לכם חרדות בטיפול שיניים, ודאי תשמחו להתעדכן כי יש הרבה מה לעשות בענין. הצוות של שנארט בא לקראת מטופליו, הוא ממליץ בכל פה לא להכנע ולבוא למרפאה להבדק!

 חרדות בטיפול

הדבר הכי חשוב כדי להפחית חרדות בטיפול, הוא צוות מסביר פנים ומשתף פעולה. רופא שיניים שלא משוחח עם המטופל אלא רק עושה את עבודתו בריכוז, יגרום לרף החששות לטפס כלפי מעלה, לעומת רופא נעים שמסביר כל שלב. הטיפול הטוב ביותר והכי מקצועי לא יהיה שווה אם רופא השיניים לא יבאר את התהליך ולא יגיד מה תהיה הפעולה הבאה. הסבר בזמן הטיפול מסיר חרדות בטיפול עצמו משום שהמטופל יודע לקראת מה הוא הולך ומה הוא עומד להרגיש בדקה הבאה.
אחד הקשיים שגורמים אף עם חרדות בטיפול הוא המצב הפסיבי של המטופל. הוא בדרך כלל שוכב על גבי המיטה בפה פתוח עם המכשור בפנים ולא יכול לדבר או להגיד מה דעתו על המצב. הוא נתון כל כולו כחומר בידיו של רופא השיניים, מצב זה יוצר חוסר אונים והרגשה של חוסר שליטה.
מסיבה זו חשוב שהרופא ישוחח עם המטופל לפני ובמהלך הטיפול. יספר לו כל שלב מה עומד להיות ברגע הבא, וגם יתיעץ עמו בקבלת ההחלטה.
לא להאמין, אבל גם אם ילדים השיטה הזו עובדת נפלא. כאשר מסבירים להם כל דבר בשפה המתאימה להם הם פשוט משתפים פעולה. הם פחות נבהלים ומוכנים לקבל כל הסבר. עכשיו הרופא ינקה את השן ואחר כך יסתום את החור.
כי חוסר ידיעה היא אבי אבות החרדות. תמיד עדיף לדעת עד הסוף מאשר להשאיר תהיות ותמיהות.
אחד האמצעים המקובלים היום בטיפול בחרדות הוא גז הצחוק, מדובר בגז שאינו מסוכן אך גורם לתחושת ריחוף. הוא מקהה את תחושת הכאב ומעניק הרגשה מרוממת, מומלץ מאד לילדים וגם למבוגרים הוא יכול לעזור. ישנם אמצעים נוספים מומלצים במרפאות שיניים מתקדמות כמו שנארט.

אנחנו כאן עם צוות מסביר פנים. אצלנו מתיחסים אל חרדות בטיפול עם הרבה הבנה והזדהות!

אנו קשובים לכל פנייה

אנו קשובים לכל פנייה

להתכתבות
לפנות אלינו
Scan the code
אנו קשובים לכל פנייה
דילוג לתוכן